21 Haziran 2012 Perşembe

Tatilim Geldi, Olympos'um Geldiii!




Ofiste patron "herkes tatile çıkacağı zamanı söylesin" diyene kadar, denizi ve güneşi bu kadar özlediğimi hissetmemiştim. Benim için tatil demek Olympos demektir. Burnumda tüttü bugün. Geçen sene ve ondan önceki senelerde çektiğim fotoğraflara bakıp bakıp iç geçirdim.




Benim sadece bir kere,
sevgilimin ise her zaman tek seferde daldığı soğuk ve tatlı su kaynağı
 (brrrrr çok soğuukk!)


Denize giderken, sağında solunda taş kalıntıların bulunduğu ağaçlı yol beni antik çağa götürüyor her seferinde. Sahile vardığımda demirlemiş bir korsan gemisiyle karşılaşacağım sanki.. 




Sahile vardığımızda mavi deniz cam gibi berrak ve sıcak karşılar bizi.. 
Yanımda sevgilim, sırtımızı Olympos Dağı'na yaslayıp, 
kendimizi bu derin maviliğe bıraktık mı, artık o ve benden başka 
ne dert vardır aklımızda, ne iş, ne de stres.. 
Sadece aşk!



Bu da artık Olympos'taki evimiz olan Lemon Pansiyon.. 
Limon ve portakal ağaçlarının içinde konforlu şirin bungalowları var.  
Pansiyonun sahipleri Ahmet abi ve ailesi yazları yolumuzu gözleyen Olympos'taki akrabalarımız oldular..


Her şey bu güzel ve şirin pansiyonda başladı, 
ömrümüz oldukça daha da güzel sürprizlerle mutlu anılarımızı yine burada biriktirmeye devam edeceğiz..  

NOT: Son olarak ne zaman oraları düşünsem, aklıma Nazan Öncel'in Gül Pansiyon şarkısı gelir..

2 yorum: